Wednesday, May 09, 2007

Jurnal



23 aprilie, ora 22.30, 2007

Azi a fost o zi cât se poate de obişnuită.
M-am trezit din cauza luminii de afară, mai înainte de ora la care deobicei trebuie să părăsesc patul. La şcoală, o zi ca oricare alta, cu cinci ore, pauze scurte şi teme pentru toată săptămâna.
Ceva care ne-a scos totuşi din tiparul normal a fost ieşirea, alături de alţi colegi, la un spectacol de teatru.
Urma să vedem Harap-Alb pus în scenă la Sala Studio, Teofil Valcu,pe la ora 18.00. Mă aşteptam la ceva adaptat zilelor noastre, dar ceia ce am văzut a reuşit să mă surprindă, într-un mod foarte plăcut, mai mult decât mi-aş fi imaginat.

Totul a început pe o melodie foarte ritmată şi de altfel pe parcursul întregului spectacol fondul sonor a inclus melodii fredonate de tineri de azi; melodii ale formaţiilor/ artiştilor contemporani.
Mai interesant a fost faptul că actorii, studenţi, au interpretat mai multe roluri şi tot ei formau decorul. S-a păstrat firul narativ al poveştii lui Ion Creangă, doar că la un moment dat apărea în scenă un personaj neidentificat, mai mult dezbrăcat decât îmbrăcat, a cărui rol nu l-am inteles.
Trecând peste acest lucru pot afirma că spectacolul mi-a plăcut foarte mult.
Sper să mai avem ocazia să ieşim împreună.

No comments: